Legea Efrim

Oleg Efrim era cîțiva ani în urmă o persoană care nu îmi inspira încredere. În mare parte din cauza multor zvonuri și comentarii în adresa acestuia pe timpul cînd activa în afaceri. Apoi el a fost cel care a pus semnătura pe refuzul de înregistrare a ThinkMoldova, dar pentru noi asta era inacceptabil că doar ei erau noua guvernare! Cea pentru care am urlat în megafonul lui Brega de nu mai aveam voce! 🙂

Ulterior am început să am posibilitatea de a-mi forma propria impresie despre Dl Ministru, neinfluiențată, sau din auzite. Apreciez și recunosc că este unul din puținii oameni care perindă* prin politicul moldovenesc pe care îi admir.

Offline-ul de sîmbătă e cu mare istorie. Toți știu cred că. În fine cine a avut de ajuns, a ajuns.

Acum strict despre offline.

 

Nu mi-a plăcut:

1. 50% din cei prezenți erau angajați ai ministerului, suporteri etc. De cîteva ori s-a întîmplat să-l întrerupă pe Dl Ministru pentru a ne clarifica. Fără necesitate aceste intervenții.

2. Îmi pare rău că cea mai mare parte a offline-ului a fost axat pe Strategia de Reformare a Sectorului Justiției 2011 – 2015. Pe alocuri se crea impresia că intenționat se bate pe același lucru. Punctul 2 e în strînsă legătură cu 1.

3. A fost încheiat offline-ul propriu zis cu o oră mai devreme. Noroc de Dl Ministru care a improvizat pe loc găsind o soluție, dar cam costisitoare – o bere la toți din buzunar. Eu am zis pas. Știu ce înseamnă cînd faci asemenea investiții din propriul buzunar, dar mai ales cu salariu de funcționar de Stat.

 

Mi-a plăcut:

Deci aici lista ar trebui să fie lungă, dar pentru că tot ce a fost spus interesant am fost rugați să ținem în off voi respecta cerința:

1. Dl Ministru chiar a fost gata să răspundă întrebărilor. Chiar și celor incomode, pe alocuri prea personale, sau prea provocatoare.

2. De mult e timpul!

3. Sună bine, dar nu știu.. sper…

4. Aha, păi asta spuneam…

5. Da, sunt de acord….

6. :))))))))))))))) Vreau să scriu declarația asta. Vreau să scriu… B*****, offf dar de ce nu? Asta mi-ar aduce atîtea like-uri, comment-uri! 😦

7. Trist de fapt.

8. Super! Nu m-am așteptat! Revin numaidecît cu informații concrete. Cred și sper foarte mult că asta va ajuta să reducem un pic din avîntul judecătorilor corupți!

9. Clar și la temă despre „pederaști” cum i-a numit Eugen Luchianiuc care a dat întrebarea, sau homosexuali cum a răspuns Dl Minsitru. Mi-a plăcut răspunsul.

 

Per total mi-a plăcut. Textul ăsta a fost tăiat de cîteva ori, asta înseamnă că i-am dedicat mult timp, dar și că a meritat!

 

Denumirea postului mulți o să-l vadă, puțini o să și înțeleagă, pentru asta trebuia de lăsat mofturile acasă și de venit la offline!

 

Pace tuturor!

*perindă – intențioant folosit, se datorează unei declarații off făcută de Oleg Efrim în cadrul offline-ului.

3 thoughts on “Legea Efrim

  1. acest articol imi inspira foarte multa incredere in transparenta ministerului justitiei, cat si in calitatea offline-urilor organizate de catre acesta. In plus, trebuie sa remarc ca acest ‘strict despre offline’ , ca continut (fara virgula), este impecabil. mai multe post-uri de astea! mai multi bloggeri asa.

    Inainte Moldova!

  2. Pingback: offline cu Oleg Efrim « blogul lui eugen

  3. Pingback: » o bucată de sâmbătă cu Oleg Efrim «

Lasă un comentariu